Search This Blog

Thursday 22 December 2011

MY FAMILY...


emmmm.....untuk post kali nie....meh kita berkenalan ngan family saya..sebagai penghargaan yang x terhingga tinggi nya khas u my mother...thx a lot...sentiasa menyokong dan memahami situasi dan keadaan anak nya ini...yg penting DOA nya sentiasa mengiringi langkah saya....wah!!!!....cam serius plk bunyinyer....yup MMG perlu serius...hargai lah mereka semasa mereka masih ada....AND for my beloved DAD....allahyarham telah pergi 7 tahun yg lalu...selepas 3 bulan saya dinikahkan....i miss u so much ABAH....x sempat tgk cucu sulungnya....BUT semangatnya sentiasa ada dalam diri saya...susah senang hidupnya telah dikongsi bersama...BECOZ im the 1st one from 6 daugther...

my mother....
gambar arwah abah x dpt nak attach kat cini coz ada kat umah mak...

and... puteri pertamanye....ehemm....saye ler...aslina..


then....puteri keduanya....assima....( sori la yer dik gambar awak yg latest akak x de...)


dah nak masuk tiga dah anak nya...tahniah3....

then....hadir pula puteri ketiga.....aishah...



yang nie pulak anak dah ada 2 org....

then...yg seterusnya...puteri yg ke-4 .....ain...



gambar nie diamabil semasa dia bertunang...skang anak dah nak masuk dua dah...tahniah jugak u awak ye dik...

haha... skang meh kenalan ngan puteri ke lima plk...suria namanya...



ehem....yg nie masih study lagi....semoga berjaya dik...

dan yg terakhir sekali...puteri bongsu....jamilah....baru je tamat spm...


em....itu lah serba sedikit tentang keluarga saya....

semoga semuanya sukses ...dunia akhirat....love all of u.....

ikhlas...dari saya ASLINA...
senyumlah dari hati yg suci....



No comments:

Post a Comment