Search This Blog

Sunday 11 December 2011

Testimoni Aslina...

salam ukhwah kepada semua...
setelah sekian lama blog ini tidak diupdate....walaupun sesibuk mana pun saya....saya ingin berkongsi dengan anda...
apa yg hendak dikongsi nie?....
ha...sudah tentu perihal kecantikan wanita ....heheheeh x sangka boleh jadi model x bertauliah...tapi apa salahnya...u blog saya sendiri....yang bestnya dapat dikongsi bersama-sama dengan anda...
ok lah al kisahnya....pada bulan Julai 2011 yang lalu saya telah pun menjadi pengguna PB....pada masa tu badan saya.....( tgk ler....)

x suke3....mmg x suka...badan saya telah kehilangan shape nyer selepas melahirkan my bb girl nie....dah 5 tahun badan cam gini....
pelbagai produk sudah saya cuba....tapi x berkesan jugak....akhirnya  pada tahun 2011 ini saya tlh pun bertemu dgn produk hebat ini....gambar seterusnya nie telah pun diambil setelah 2 bulan menggunakannya....cuba tgk gambar nie plk ek...


hahaha...time nie suke sgt.....x sangka dengan hanya pakai je PB nie ....saya telah dapatkan semula bentuk badan idaman saya.....berat turun 3 kg lagi....mmg mengujakan.....en.suami suke sgt.....my bb girl pun suke...dia ckp...mama cantik sekarang....wow...tq sayang......anak kecil pun tahu menilai erti kecantikan....
bagi saya kecantikan dan kesihatan sama2 penting....alang2 nak cantik biarlah ia selamat dan menyihatkan.....
impian kecantikan saya ingin kembali seperti gambar dibawah nie......( hehehehehe....boleh ke.?....pasti boleh dgn PB...)


suatu hari pasti akan tercapai.....and....


for my lovely girl.....mama akan sentiasa cantik dimata n dihati kamu.....wahhhhh!!!! boleh gitu....heheheh

untuk anda semua wanita2 diluar sana ....jika ingin tampil cantik - sihat  seperti saya...saya sedia berkongsi dgn anda....
begitu juga u lelaki2 diluar sana jika ingin pasangan anda sihat dan cantik....saya juga sedia berkongsi ilmu dgn anda...
perkara baik perlu dikongsi bersama...saya happy...anda pun happy....
saya boleh dihubungi sama ada sms atau pun call di talian
0174773892...
jumpa lagi on next post k....



No comments:

Post a Comment