Search This Blog

Thursday 22 December 2011

MARINE ESSENCE....seindah nama sewangi baunya...

salam sayang semua...
hari nie saya nak berkongsi suatu produk ajaib yg baru...ha,,,,,,ni dia...si hijau....MARINE ESSENCE diberi nama...ia merupakan Beuaty  Bar....emmmm beauty lagi kan....


nie dia gambar sabun ajaib nie...cantik kan warna dia dan juga bentuknya....bentuk sebegini direka supaya mudah dipegang supaya tidak licin....i love it so much....bau dia ...bak kata shamsul ghau3...bau dia....wangi sgt...melekat baunyer dikulit...cer cuba try test tgk....perh!!!!!...


Saya letakkan sabun bersama kotaknya...kotaknya pun cantik sgt...syg nak buang...dalam 1 kotak ada 3 ketul...saya dah guna hampir sebulan...tetapi masih banyak...berbeza dgn sabun mandi biasa yg mudah lembik...ini LAIN dari yg lain...



cantik tak?...kat sini anda cuma dpt tgk bentuknya...sayang x dapat bau wangiannya...nak cuba...? just sms or call saya je...


berapa harga nyer ye?....kalau CP RM 105..DP RM 89....tapi jgn risau saya boleh jual satu2...harganya cuma RM 35 jer...murah dan berpatutan...sihat-cantik-wangi..

anda mesti nak tahu apa kandungan sabun ajaib nie kan...cer tgk gambar kat bawah nie....ada 7 ramuan istemewa di dlmnya...meh saya citerkan..


RAMUAN PERTAMA :
Gliserin....supaya tidak mengeringkan kulit , sebaliknya ia menarik kelembapan daripada udara ke dalam kulit.merupakan pelembap kulit yang terbaik....

RAMUAN KEDUA;
Garam buluh.... merupakan sumber kaya dgn mineral dan antioksidan u kulit. anti bakteria, anti-alergi dan anti-keradangan.

RAMUAN KETIGA;
Ekstrak Liquorice........mengurangkan perubahan warna dan bintik-bintik hitam, mencerahkan pigmentasi kulit.

RAMUAN KE-EMPAT:
VITAMIN E.........merupakan anti-oksidan  dan anti-penuaan. Menyembuhkan kulit yang bermasalah dan rosak dgn berkesan..

RAMUAN KE-LIMA:
Minyak Tea Tree........tujuan u anti-bakteria dan anti -kulat..

RAMUAN KE-ENAM:
Pheno-SFE( ekstrak teh pu-erh).........terkenal dgn antioksidan dan sifat2 pemulihan u menghapuskan radikal bebas yg berbahaya daripada merosakkan sel2 kulit.( anti-penuaan)....memperbaiki dan memperbaharui sel2 kulit dgn menjaganya agar tetap sihat dan muda u masa yg lebih lama.

RAMUAN KE-TUJUH:
Aloe Vera........kebolehan untuk menyembuhkan dan meransang pembaharuan sel2 kulit pada kulit yg bermasalah...

itu dia rahsia ramuan ajaib nya...saya dah pakai dan menikmati manfaatnya....anda bila lagi...
nak tanya,,,nak cuba...nak rasa ajaibnya boleh call or sms saya kat no...
0174773892....w love...ASLINA...




No comments:

Post a Comment