Search This Blog

Tuesday 3 January 2012

Rahsia Keremajaan Sepanjang masa...BIO-EVER

Salam sayang semua...
u post kali nie saya ingin berkongsi tentang rahsia keremajan sepanjang masa...awet muda gitu...mcm best je kan bunyi nyer....jomjomjom cungkil rahsia keremajaan kita...



eh.eh..siapa plk nie....hehehehe...ha nie la hasil penggunaan produk ajaib ~ rahsia awet muda saya....tgk skang dah ada shape pada muka saya..kulit lebih anjal...tgk di bhgn pipi tu cam botox gitu...hehehe...nak tgk pic sebelum nie.....ish malu lak nak tunjuk...tapi tak pa lah...demi kasih sayang u anda....saya tunjukkan jugak....klu x nanti anda x dapat nak bezakan nyer ...



ha...tu dia...kembang setaman...kembang semangkuk...heheheh....comey gitu...mmg la cute miut...tapiiiiiiii.....huhuh...x nak..xnak...x nak...
tapi skang saya x perlu risau lagi...saya dah ada penyelamat....siapa kah heronyer?....jet li? hehehhe bukan3....nie dia produk ajaib ~ rahsia awet muda...
BIO-EVER..



nie dia ...si merah ( maharani ) kita dah ada...si hijau ( lactolite ) kita dah ada...skang si putih gebu...( BIO-EVER )..plk muncul....jom berkenalan dengan dia...

~ BIO-EVER menggunakan sistem Bio-teknologi (liposom) untuk menghantar kebaikan rumusan aktif bersaiz NANO, iaitu pegaga ( Centella Asiatica ), Wild yam ( Dioscorea Villosa ) dan KACANG SOYA....ia menghantar terus ke dalam saluran darah melalui penggunaan luaran kulit.
~ Saiz liposommm yang kecil boleh menghantar dan membebaskan rumusan aktif secara tepat ke bhgn badan yang mana ia DIPERLUKAN....Emmmmm ajaib betul BIO-EVER nie....
~cara penggunaan nya jugak mudah....hanya melakukan urutan dalam GERAKAN BERPUSING pada BHGN2 TERTENTU shj...seperti...
         1) LEHER....
         2) ABDOMEN
         3) DADA...
         4) BHGN LENGAN...
         5) BHGN DLM PAHA
         6) BAWAH PINGGANG..

emmm mudah je kan...ok u sesapa yang nak tahu dgn lebih lanjut dan ingin mencuba BIO-EVER....boleh hubungi saya di talian...0174773892....ramai yang telah mendapatkan semula KULIT KEREMAJAAN MEREKA....anda BILA LAGI....?
with love ASLINA


No comments:

Post a Comment