Search This Blog

Sunday 22 January 2012

tq POS MALAYSIA

salam sayang ....
kenapa plk tajuk entry saya kali nie POS MALAYSIA ek?.....
tanpanya....produk ajaib saya x kan sampai ke pada peminatnya....citer nyer gini...seblm kehadiran cuti tahun baru cina ini..saya baru je menerima tempahan2 dari peminat lactolite-maharani dan juga bio-ever...semua tempahan tersebut dtg nya dari luar penang...em...x logik sgt kalau saya nak antar ke ipoh...ke perlis...semata2 u antar barang2 tu kan...syukurlah ada POS MALAYSIA ni...'dijamin esok sampai'......
tanpa lengahkan masa ...ambil je barang dari stokis terus aje saya balut cantik2 u peminat produk ajaib nie umpama hadiah birthday lagi....( sebagai tanda penghargaan...)...terima kasih sahabat...
ini adalah diantara barang2 pesanan yg sempat saya ambil gambar...


 maharani+lactolite+bio-ever


proses membalut


dah siap satu bungkusan..lagi 2 nak balut...


then antar ke PERLIS + IPOH melalui POS MALAYSIA....

dapat tahu ....barang telah pun sampai dgn selamatnya....surprise katanya...ingatkan sapa plk pos kan hadiah...heheheh...everything for u all guys...


k ...u sesapa yg ingin kejutan seumpama ini...just calling2 or sms saya k....


with a lot of love....ASLINA
0174773892

No comments:

Post a Comment