Search This Blog

Tuesday 3 January 2012

selamat tahun baru....

Masih belum terlewat rasanya nak wish selamat tahun baru u semua ye...semoga tahun 2012 memberi sinar dan kebahagian u kita semua...azam baru semangat baru...cita2baru...matlamat baru...semoga anda semua mencapai apa yg anda impikan....

My family...
tahun nie my BB girl dah 6 tahun...perlu fokus pada pembelajarannya...for My Mr  LOvely Hubby...im always with u dear...pewitttt...love both of u...

My study
bagi saya pula....tahun 2012 adalah tahun yg paling sibuk....komitmen yg tinggi....hahhaa...x sabar nak abiskan 6 bulan dari sekarang...tahun akhir u PJJ usm saya....mana nya projek paper, kelas, intensif, assingment sudah semestinya..dan yang terakhir sekali FINAL EXAM..wowww......apa pun saya harapkan yg terbaik...serta mendapat keputusan yg cemerlang...insyallah...

My Bizz..
semoga tahun nie ia semakin berkembang dan tercapai segala impian...JAYA MENJAYAKAN...insyallah...

tingkatkan iman kita....insyallah berjaya Dunia & Akhirat....

hope semua yg diimpikan menjadi kenyataan...amin....saya mendoakan semoga anda juga success bersama saya.....

with love...ASLINA..

No comments:

Post a Comment