Search This Blog

Sunday 22 January 2012

saatnya hampir tiba....

salam sayang....
apa yg dimaksudkan dgn 'saatnya hampir tiba....'......hehehehhe....suspen je kan...BTW...mmg suspen pun....hari khamis yg lalu ,,,saya baru je terima surat dari....


dari USM rupanya....apa isi nya...


jadual kursus intensif....


tarikh2 penting telah disenarai pendekkan...ini bermakna...persediaan rapi perlu dilakukan...2nd day dah exam 2 paper plk tu...adoiyai...
thx to my study group member...yg memberi byk komitmen kepada group ini...sehingga ke tahun yg terAKHIR ini...we can do it ....yup...caiyok2...



kenapa ? mengapa ? ia penting bg saya....
  • selama 4 thn ....setiap thn saya telah korbankan 6 minggu tinggalkan anak dan suami u kursus intensif n final exam...huhuhu...tinggal di hostel...NOT hotel ye...
  • selama 4 thn....saya korbankan u tidak hamil...semata2 u fokus kpd ijazah ini...
  • selama 4 thn.....saya korbankan masa tido...disaat org lain tidur lena..saya bersengkang mata...besoknya kerja..
  • selama 4 thn ...saya korbankan wang ...u keperluan pelajaran dan yuran pengajian...
  • selama 4 thn...saya telah korbankan segala2nya.....
terima kasih yg x terhingganya saya kepada suami tercinta...keizinan mu..doa restumu....pengorbanan mu...tidak terhingga... terima kasih sekali lagi...

balasanya...saya x akan sia2kan segala yg dikorbankan selama 4 thn itu...dgn usaha..doa dan tawakkal ....saya amat berharap ...kejayaan cemerlang menjadi milik saya...menjadi kebanggaan ibu..suami dan anak...



to all my classmate...GOOD LUCK dear...just do it...and we can do it....!!!!! Buat sahabat2 yg mengenali saya...doakan kejayaan saya ya...hanya Allah shj yg dapat membalasnya....tq so much..

with love...ASLINA...

1 comment:

  1. gudluck kak ina..moge ape yg diimpikan menjadi kenyataan..study ajen2 n pastikan bawa pulang segulung ijazah yg bole membanggakan keluarga..we will see kak ina in convocation day..gudluck~!!!

    ReplyDelete